sarielle.blogg.se

Längesen .. ☆

Publicerad 2014-01-21 11:28:00 i Allmänt,

Hej! Det var längesen, jag gjorde ett inlägg nu, men jag ska försöka att bli bättre på det. :) Idag är jag sjuk, så jag passar på att skriva ett inlägg direkt från mobilen. Jag kan berätta lite om vad jag tycker ..., jo nu har ju min kusin, Jonas en "flickvän" och hon är typ hos dem hela tiden, och om inte hon är där, då är Jonas, hos henne. Då får ju inte jag chansen, att vara med Jonas, som förut. Aa, förresten han är 20 år, fast han fyller 21, ni i vår. :) Den 16 Februari 2014, nu ska vi åka till Thailand, med Julia m. Familj! Vi ska vara där i lite över 2 veckor! ☆ Men jag kanske skriver något inlägg om någon dag, eller lite senare, vi hörs! ☆ Hejdå! ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela