sarielle.blogg.se

Hej!

Publicerad 2014-01-24 19:59:25 i Allmänt,

Nu hade jag tänkt att skriva om dagen, och vad som har hänt dem 3 senaste dagarna när jag inte har bloggat. 😜 Nästa vecka ska Ann-Mari vara på någon "utbildning" så då kommer syslöjdarna eller (B-gruppen) ha sovmorgon till kl. 10:00 och vi börjar kl. 08:10 ... Alltså det är ju väldigt orättvist, eller hur? På söndag ska vi till min moster och fira henne, för att hon fyller år! Jonas, min kusin, har ju nu en "flickvän" som heter Fia, och mamma och alla dem säger att hon är så "trevlig" så då får vi se om hon är lika trevlig mot "barn". Sen ska dem också vara kattvakt och jag ÄLSKAR ju katter, dem är ju så söta! 😜
Men jag tror det var typ allt intressant att berätta om, så vi ses!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela