sarielle.blogg.se

Berättar om dagen ✔

Publicerad 2014-01-28 18:53:59 i Allmänt,

Hej! ✔ Idag (tisdag) kommer min kompis Israa hem, aa men hon kallas Isa! ✔ Jag är sååååå spänd att få träffa henne, för att hon har varit på semester i 3 veckor nu, så jag hoppas verkligen att hon kommer till skola imorgon (onsdag) ✔ Idag, på morgonen hade vi trääääslööööjd ... Det var jätte tråkigt, och sen sa vår träslöjdslärare (Birgitha) att man fick ta en paus, och då gjorde jag det, och då kom hon och sa till mig, att jag inte fick ta en paus, utan bara dem andra ... B-gruppen fick sovmorgon för att Ann-Mari (syslöjdslärare) var på en utbildning, så då fick dem sovmorgon till 10.00 ._. Men aa, jag tror att vi också kommer att få sovmorgon till 10:00 någon dag. ✔ Jag tror att det var allt jag hade att berätta om. Men vi ses! ✔ Hejdå! ✔

Kommentarer

Postat av: Israa Abed

Publicerad 2014-01-30 17:13:01

Älskarejjjjj♥♥♥♥♥♥♥
Är så glad att ha dig som vänn♥♥♥♥♥♥

Postat av: Sophie ♥

Publicerad 2014-01-31 14:30:40

Hej! ♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela