sarielle.blogg.se

Freeeedag! ~ ♡

Publicerad 2014-02-07 15:23:13 i Allmänt,

Hej! ♡ 
Nu är det fredag igen, jag tycker att veckan har gått super snabbt! ♡
Vad tycker ni? Skriv gärna hur ni tycker att veckan har varit, i kommentarerna! ♡
På söndag nästa vecka (v.7) ska jag åka till Thailand, och där kommer jag att vara i lite över 2 veckor. Då när jag är borta, kommer jag tyvärr inte att kunna blogga. Men det kommer nog dyka upp bilder från Thailand, här på bloggen efteråt. ♡

I skolmaten har varit väldigt fiskig den här veckan, ovanligt mycket fisk, som jag hatar och speciellt skolans fisk.

För ungefär en timme sedan, hade jag på mig ansiktsmask, och tvättade ansiktet noggrant efteråt. Jag plockade faktiskt mina ögonbryn också. ♡
Jag tycker själv att det blev ett rätt så bra resultat. ♡

Innan jag åker till Thailand ska jag försöka hinna med att måla naglarna, i ljusrosa, så nästa vecka skulle jag tro att det kommer upp en bild här på resultatet. ♡

Idag hade vi ett demokrati prov, och som vanligt engelska läxförhör. ♡
Fastän jag inte hade pluggat så mycket till provet, så tyckte jag att det gick väldigt bra. Men det var en fråga, som jag var lite osäker på. ♡

Glöm inte att skriva i kommentarerna om din vecka, så ses vi! ♡

Hejdå! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela