sarielle.blogg.se

Dagen ♬

Publicerad 2014-02-05 16:31:30 i Allmänt,

Hej!
Idag har vi haft muuuusiiiiikkkk ... ♬
Det var tråkigt, som vanligt.
Men vi körde en tävling, där man skulle säga typ kanske om det lät som en trumma skulle man säga "trumma & slagverk, och sen måste man säga vilken slags trumma det är.
Jag, Matilda, Lelle & Viktor var i lag, och vi vann, och vi var Lag 2! ♬

På andraplats kom Lag 1, som bestod av Filip, Emilia, Luna & Elias, och dem fick ihop hela 4 poäng, hahah! 

Och till sist, på tredjeplats kom Lag 3, som bestod av Mathias, Sebastian, Clara & Adele, och jag tror att dem fick ihop 2 poäng om jag minns rätt. ♬

Sen har vi också haft elevens val, och då har vi syslöjd, och nu när jag nu var hemma, så tjafsade jag & Isa lite, men nu är vi vänner igen! ♬

Idag har vi också tränat för talang, och det blev rätt så misslyckat, man kunde inte dra ned rullgardinen så killarna tittade in, och jag hade inget internet på mobilen, så därför kunde vi inte heller ha på musik. ♬
Men imorgon när vi tränar hoppas jag att det går bättre! ♬

Vi ses, vänner! ♬

Hejdå! ♬

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela