sarielle.blogg.se

Dagen ~ ♧

Publicerad 2014-02-06 17:43:37 i Allmänt,

Hej, vänner! ♧
Idag har vi haft "multiplikation tabellen prov", man kunde välja mellan 30-100 tal, beroende vad man tror man själv skulle hinna. Jag valde 60 tal, och man hade 5 minuter på sig, men när jag hade 2 tal kvar var det liksom 1 minut kvar, så jag skulle lika gärna kunnat ha tagit 70 tal, vilket jag gör nästa gång, eller då har jag förhoppningsvis blivit en skala bättre på gånger-tabellen, så att jag klarar av att ta fler än 70 tal. ♧
Men jag känner mig rätt så nöjd ändå. :)

Det var lite stressigt, det är alltid jobbigt, när man bara har en viss tid på sig, för då tänker man "åh jag kommer inte att hinna" iallafall jag, tänker så. ♧

På gympan körde vi badminton, ja, alla tjejer körde badminton och killarna, körde pingis, förra gympan körde vi pingis och killarna badminton, så då skulle vi göra tvärtom på dagens gympa. ♧
Och jag tyckte det gick, rätt så bra. ♧

Dagens lunch var: Tomatsoppa.
Jag råkade spilla soppa på mig, rätt så många gånger, på min vita tröja.
Hoppas iallafall att det går att tvätta bort. ♧

Vi ses! :)

Hejdå! ♧

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela