sarielle.blogg.se

Jag är sjuk >_<

Publicerad 2013-09-04 09:53:38 i >.<, Sjuk,

Jo hej, tyvärr så är jag sjuk men det är nog förmodligen bara för en dag. Så det är lugnt. Men eftersom jag inte har något att skriva om så skriver jag om hur det gick till ._. Jag orkade inte titta på TV först och det låter ju lite konstigt, för vilket jag gör varje vardagsmorgon. Men sen åkte mamma och pappa till jobbet och Sebbe stack till Felix. Sen kände jag att jag hade huvudverk och kände genast att det inte var någon bra ide´ att gå till skolan eftersom att dagen innan så hade jag lite huvudverk och en påbörjan av en förkylning, så då ringde jag till mamma och sa det, och mamma skulle ringa och säga att jag inte kommer till skolan idag, sen tittade jag på TV en stund, men nu sitter jag här framför datorn och skriver ett inlägg så att ni får veta. Men jag ska gå och vila en stund sen. Men ja, jag är hemma själv nu. Mamma och pappa är på jobbet och jobbar och Sebbe är i skolan och han har rast nu ._. Men det var väl det vi hörs väl om någon timme sådär så kan jag skriva ett snabbinlägg! :) Hejdå! Ses om några timmar eller 1-3 timmar iallafall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela