sarielle.blogg.se

Berättar om dagen! ♥

Publicerad 2013-09-06 17:32:00 i Denna, Freeeeeedag, Har, Hur, Underbara, Varit!,

Heeeeeeela dagen, från början till slutet ~Freeeeeedag~ Jag går ju upp kl. 06:15 varje dag ^^ Måndag - Fredag i alla fall ^^ Och så .., kl. 07:25 cyklade jag till skolan idag men i vanligt vis så cyklar jag till skolan kl. 07:45 :) ♥ Sedan har vi Engelska direkt alltså Engelskaläxförhör ^^, ja, sedan går vi i genom om vad vi ska ha för kapitel i "workbook", och kl. 09:00 har vi SVVVVEEEENSKAAAAA ... öh, så trååååkigt ...!! Men det håller på i 40 minuter så alltså, 09:40 - 10:00 har vi rast! Så då kommer vi till det roliga, det mest intressanta i det här inlägget, eller ja, om man nu kan säga så o det ._. Meeeeen till saken .., på själva rasten så var det då, jag, Clara, Israa, Matilda och Johanna, vi var vi cykelstället (där vi egenligen inte får vara), men där var vi i alla fall och jag prov cyklade Israa's cykeeeel, helgryyyymt! Ja, men den var lite stor och väldigt, väldigt tunna däck .., men, Maria satt på en bänk och läste en bok (som hon gör varje rast), men då höll vi på och tittade på henne, sen frågade Johanna om vi fick vara där, men, hahah Maria hörde inte för ja, hon hade musik på (HAHAH) :D, men aa, så Johanna bara gick fram en bit och bara: Hallå? Och jag, och Clara gömde oss i buskarna, å, sen kom en gammal tant, förbi och tittade konstigt på oss .. :D Men aa, vi e så, bara lite konstiga av oss! :D Men ja, sen har jag väl varit med Julia, i någon timme, ;) Men det har helt enkelt vart en bra dag! ö.ö Kommentera gärna, om hur eran dag har varit, så läser jag den kommentaren, naturligtvis! Men aa, blir tacksam om ni kommenterar! Så gör gärna det, tack! Det betyder mycket men, ja, ni fattar! :D Vi seeeees! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela